Premijer Bosansko-podrinjskog kantona Goražde Emir Oković i direktor firme „GPD Drina“ d.d. Hajrudin Vlajčić danas su, u prostorijama JU SSŠ „Džemal Bijedić“ Goražde, potpisali Ugovor o izvođenju radova na uspostavi mjera energetske efikasnosti u ovom školskom objektu.
Riječ je o implementaciji druge faze projekta, koja se odnosi na utopljavanje i uspostavljanje mjera energetske efikasnosti te otvaranje dva nova ulaza u JU SSŠ „Džemal Bijedić“ Goražde, za koji su Vlada BPK Goražde i Federalno ministarstvo prostronog uređenja izdvojili sredstva u iznosu od oko 65.000 KM.
Kako ističe premijer Emir Oković, u prvoj fazi ovog projekta, čija je vrijednost bila oko 80.000 KM, a koji je realizovan uz podršku Fonda za zaštitu okoliša FBiH (UNDP) i Vlade Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, izvršena je rekonstrukcija vanjske stolarije i krovne konstrukcije u školi „Džemal Bijedić“ u Goraždu.
„Nastavljamo sa dobrim rezultatima na polju energetske efikasnosti u javnim objektima na prostoru Kantona. Početak realizacije radova druge faze ovog projekta započet će što prije i biće usaglašen sa menadžementom škole kako se ne bi narušio školski proces nastave. Nastojimo obezbijediti i kotao za biomasu kako bi priča koja prati eneregetski audit bila u potpunosti kompletirana“ – kazao je premijer Oković.
Prema riječima ministra za obrazovanje, mlade, nauku, kulturu i sport Bosansko-podrinjskog kantona Goražde Damira Žuge, u ovoj školskoj ustanovi realizovat će se još nekoliko projekata.
„Mi smo izuzetno sretni i zadovoljni jer na ovaj način završavamo rekonstrukciju obrazovnih ustanova u Goraždu, što nam je i bio prioritet. Treći projekat se odnosi na zamjenu kotlovnice u ovoj školi, odnosno prelazak na pelet čija je vrijednost oko 60.000 KM. Također, najavljen je i projekat od Federalnog ministarstva kulture i sporta u vrijednosti od oko 90.000 KM, gdje se planiraju napraviti odbojkaški, košarkaški i rukomentni tereni koje će koristiti učenici ove škole“ – kazao je on.
Direktor JU SSŠ „Džemal Bijedić“ Admir Kurtović istakao je da su radovi prve faze završeni bez narušavanja nastavnog procesa, zahvaljujući razumijevanju učenika, roditelja i nastavnog osoblja.