Na osnovu člana 8. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 34/03), i člana 50. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 29/97), Ministarstvo za socijalnu politiku, zdravstvo, raseljena lica i izbjeglice Bosansko- podrinjskog kantona Goražde, objavljuje:
<b> <b>JAVNI OGLAS
za izbor i imenovanje članova Upravnog odbora</b></b>
1. Objavljuje se Javni oglas za izbor i imenovanje članova <b>Upravog odbora JU Zavod za javno zdravstvo Bosansko-podrinjskog kantona Goražde,</b> i to:
– tri (3) člana- predstavnika osnivača
– jedan (1) član- predstavnik zdravstvenih radnika ustanove
– jedan (1) član- predstavnik kantonalnog ministarstva zdravstva
2. Opis pozicije člana Upravnog odbora: zajedno sa ostalim članovima i uz konsultacije sa Kantonalnim ministarstvom socijalne politike, zdravstva, raseljenih lica i izbjeglica i osnivačem: upravlja ustanovom, donosi Statut Zavoda uz saglasnost Skupštine Kantona i druge opšte akte za čije je donošenje ovlašten zakonom i Statutom ustanove,imenuje i razrješava direktora, utvrđuje planove rada i razvoja ustanove, utvrđuje godišnji program rada, donosi finansijski plan i utvrđuje godišnji obračun, daje saglasnost na Pravilnik o sistematizaciji, odlučuje o svim pitanjima obavljanja djelatnosti radi koje je Zavod osnovan,ako zakonom nije određeno da o tim pitanjima odlučuje drugi organ, usmjerava,kontroliše i ocjenjuje rad direktora,utvrđuje blagajnički maksimum,odlučuje o prigovoru radnika na rješenje kojim je direktor odlučio o pravu, obavezi i odgovornosti radnika iz radnog odnosa,podnosi osnivaču izvještaj o radu i poslovanju Zavoda,odgovara osnivaču za rezultate rada Zavoda,obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom i Statutom ustanove.
3. Pored općih uslova propisanih Zakonom o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima Federacije BiH, kandidati moraju ispunjavati slijedeće uslove:
– da imaju završen VII ili VI stepen stručne spreme zdravstvenog ili društvenog smjera(prednost se daje kandidatima koji imaju završen fakultet zdravstvenog usmjerenja,kao i specijalizacije iz djelatnosti zdravstvene ustanove),
– da imaju najmanje 3 (tri) godine radnog iskustva u poslovima iz struke,
– da imaju stručno znanje iz djelatnosti zdravstvene ustanove, te da su upućeni u sadržaj i način njenog rada,
– da nisu direktori zdravstvene ustanove,odnosno Zavoda (ovjerena izjava),
– da nemaju privatni-finansijski interes u Zavodu u čiji se Upravni odbor kandiduju (ovjerena izjava),
– da nisu članovi upravnog odbora u više od jedne zdravstvene ustanove, odnosno Zavoda.
4. Uz prijavu na Javni oglas, kandidati su dužni priložiti slijedeću dokumentaciju (original ili ovjerenu kopiju):
– Dokaz o završenoj školskoj spremi,
– Uvjerenje o radnom iskustvu u struci,
– Izvod iz matične knjige rođenih,
– Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci),
– Uvjerenje da se protiv lica ne vodi krivični postupak (ne starije od jedan mjesec),
– Ovjerenu izjavu da kandidati nisu direktori Zavoda i da nemaju privatni-finansijski interes u Zavodu.
Javni oglas ostaje otvoren 15 /petnaest/ dana od dana objavljivanja u listu „ Dnevni avaz“ od 13.06. 2009.godine.
Prijave sa traženom dokumentacijom slati na adresu:
<div align=”center”><b>Ministarstvo za socijalnu politiku, zdravstvo,
raseljena lica i izbjeglice BPK Goražde, 1. Slavne višegradske brigade 2a. sa naznakom: «Prijava na Javni oglas za izbor i imenovanje članova Upravnog odbora JU Zavod za javno zdravstvo BPK Goražde»</b></div>
U prijavi, kandidati su dužni naznačiti na koju poziciju se kandiduju (iz kojeg reda predstavnika).
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.
Kandidati koji uđu u uži izbor bit će pozvani na intervju. Podnosioci prijava sa kojima se ne stupi u kontakt u roku od 15 dana, a nakon roka za podnošenje prijava neće biti uzeti u razmatranje u daljem procesu imenovanja.
<b><div align=”right”>Ministarstvo za socijalnu politiku, zdravstvo,
raseljena lica i izbjeglice BPK Goražde</div></b>