U ovoj godini uvođenje centralizovanog obračuna plaća za sve budžetske korisnike
Ministarstvo za finansije Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, na press konferenciji održanoj 07.02.2008.godine predstavilo je Izvještaj o radu za 2007. godinu i Program rada ministarstva za 2008. godinu.
Prema riječima ministra Muhidina Pleha, pored redovnih aktivnosti koje se odnose na poslove računovodstva, knjigovodstva, te plaćanja svakodnenih obaveza za sve korisnike budžeta, Ministarstvo za finansije je najveći dio svojih aktivnosti u protekloj godini usmjerilo na izradu prijedloga budžeta Bosansko-podrinjskog kantona Goražde za 2007. i 2008. godinu, dopunu budžeta po devetomjesečnom obračunu, izradu dokumenta okvirnog budžeta za period 2008.-2009. godina, te izradu prijedloga Zakona o izvršenju budžeta za 2007. i 2008. godinu.
U okviru analitičko-informativnih poslova ministarstvo je u toku cijele protekle godine radilo i dostavljalo konsolidovane kvartalne izvještaje Federalnom ministarstvu finansija, konsolidovane kvartalne izvještaje za općine i vanbudžetske fondove, kvartalne izvještaje o izvršenju budžeta prema Centralnoj banci BiH, te ostale izvještaje predviđene propisima o finansijskom poslovanju, dok je godišnji Izvještaj o izvršenju budžeta Bosansko-podrinjskog kantona Goražde za 2006. godinu dostavljen Vladi i Skupštini BPK Goražde.
Planom Ministarstva za finansije za 2008. godinu, pored redovnih aktivnosti iz oblasti finansijskog poslovanja, predviđene su i pripreme za donošenje novog Zakona o porezima BPK Goražde zbog Zakona o porezu na dohodak Federacije BiH koji je u proceduri donošenja, kao i donošenje Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o komunalnim taksama i Zakona o administrativnim taksama Bosansko-podrinjskog kantona Goražde.
Dio novosti koje u 2008. godini uvodi resorno ministarstvo odnosi se i na uvođenje centralizovanog obračuna plaća za sve budžetske korisnike Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, te zatvaranje svih podračuna budžetskih korisnika u cilju njihovog uvođenja u sistem jedinstvenog računa Trezora.