Direktor Kantonalne uprave za inspekcijske poslove Midhat Hadžiomerović danas je održao press konferenciju na kojoj je govorio o aktuelnim dešavanjima kad je u pitanju rad inspekcije na području Bosansko-podrinjskog kantona Goražde.
Trenutnu situaciju na terenu, a koja se odnosi na poštivanje zakonske regulative, direktor je ocijenio zadovoljavajućom.
Govoreći o aktivnostima kantonalne inspekcije, direktor Hadžiomerović se osvrnuo i na određene probleme.
– Prevashodno mislim na pitanje gradske deponije jer imamo sve više poziva građana prilikom kojih oni iskazuju svoj protest i, u većini slučajeva, opravdane strahove zbog postojanja mogućnosti za širenje zaraznih bolesti, jer ako se problemi ne riješe na vrijeme, onda postaju sve veći – istakao je on.
Hadžiomerović je upoznao javnost i sa drugim problemima koji otežavaju rad inspekcijskih organa u Bosansko-podrinjskom kantonu.
– Imamo i određene probleme zbog kojih još uvijek nismo u mogućnosti izabrati firmu koja bi izvršila uklanjanje bespravno izgrađenih objekata. U nekoliko navrata smo objavljivali konkurse, sada je dovoljna i jedna ponuda, međutim nikako ne možemo da dođemo do konačnog rješenja i to je jedan dio koji nam značajno onemogućava rad po ovom pitanju – kazao je direktor Uprave
On je ovom prilikom naglasio da će Kantonalna uprava za inspekcijske poslove uskoro objaviti novi javni poziv za odabir firme za uklanjanje bespravo izgrađenih objekata te uputio apel firmama i pravnim subjektima koje ispunjavaju zakonske uslove da se prijave na ovaj javni poziv.
Najavljene su i aktivnosti koje će u narednom periodu biti u fokusu rada inspekcije.
– U našoj upravi, kao i u Federalnoj upravi za inspekcijske poslove postoje najave da ćemo imati određene aktivnosti vezano za Agendu koju su usvojile sve vlade u BiH, a takođe ćemo imati i neke nove sisteme i načine rada, kako po novom Zakonu o radu tako i po Zakonu o inspekcijama u BPK koji bi trebao da bude usvojen veoma brzo – naglasio je direktor.
On je kazao da bi u narednih deset do petnaest dana na području BPK-a Goražde tebale započeti aktivnosti pojačanog inspekcijskog nadzora, a radi se prvenstveno o kontroli radno-pravnog statusa uposlenika i kontroli izdavanja fiskalnih računa. Najavljena je takođe i kontrola roba u prometu, kao i u drugim oblastima za koje insppkcija bude smatrala da je potrebno.
Direktor se osvrnuo i na problem nedostajućih kadrova u inspekciji Bosansko-podrinjskog kantona, prvenstveno na nepostojanje zdravstvenog inspektora, kao i potrebu da se inspekcija rada pojača sa dodatnim brojem izvršilaca.
– Ukoliko nemamo adekvatan inspekcijski nadzor onda ne možemo očekivati ni adekvatane rezultate tog nadzora, a nova zakonska regulativa nameće i nove zahtjeve, između ostalog i potrebu uvođenja inspekcije za hranu – istakao je on.