Na području Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, kako je ranije bilo najavljeno, u vremenu od 22-28. maja 2017. godine realizovane su aktivnosti pojačanog inspekcijskog nadzora.
O rezultatima provedenog nadzora danas je govorio direktor Uprave za inspekcijske poslove BPK Goražde Midhat Hadžiomerović koji je kazao da je pojačana inspekcijska kontrola provedena dijelom na osnovu vlastitog plana, a dijelom na zahtjev Federalne uprave za inspekcijske poslove.
U fokusu pojačanog inspekcijskog nadzora bilo je izdavanje računa, kontrola radno-pravnog statusa zaposlenika te kontrola roba u prometu.
– Inspektori Kantonalne uprave završili su sve ono što je planirano i dosta toga se, vezano za sam postupak nadzora, uradilo i više nego što je bilo planirano – kazao je Hadžiomerović.
Rezultati inpskecijskih kontrola u svim oblastima bili su otprilike na nivou očekivanih.
– Vezano za izdavanje računa, mogu definitivno da kažem da je situacija sve bolja i bolja. Na području našeg kantona još uvijek nije to onako kako treba, daleko je od idealnog, međutim mi ćemo i dalje nastaviti te mjere i aktivnosti dok ne dovedemo stanje u jedan normalan okvir – istakao je direktor Uprave.
Prema njegovim riječima, tržišna, odnosno turističko-ugostitljska inspekcija provele su ukupno 54 inspekcijska nadzora tokom kojih su konstatovani određeni nedostaci te izdata tri prekršajna naloga.
– Što se tiče kontrole radno-pravog statusa uposlenika, u tih šest dana izvršeno je 14 nadzora i nismo konstatovali kršenje zakonskih odredbi. Međutim, izdata su dva-tri rješenja, a to je više vezano za sadržaj ugovora, za što još uvijek, kada je u pitanju Zakon o radu, imamo određenu toleranciju dok se subjekti nadzora ne naviknu u potpunosti na postojeću regulativu i ne primjene sve ono što zakon propisuje – kazao je Hadžiomerović.
On je na kraju dodao i da su prilikom kontrole robe u prometu izdata četiri prekršajna naloga, dok su za dva slučaja informacije o uočenim nepravilnostima proslijeđene nadležnim organima na federalnom i državnom nivou.
Kako je ovom prilikom naglašeno, aktivnosti inspekcijskog nadzora će biti nastavljene i u narednom periodu, s akcentom na kontrolu izdavanja računa.