Logo Vlada BPK
Bosna i Hercegovina Federacija Bosne i Hercegovine Bosansko-podrinjski kanton Goražde

Pedagoški zavod BPK Goražde

Nastavlja se realizacija projekta edukacije nastavnika s ciljem što kvalitetnijeg obrazovanja

Datum: 17.12.2012.
Podijeli:

Pedagoški zavod u sklopu svojih redovnih aktivnosti u školskoj 2012/2013.godini realizira projekat Edukacija za nastavnike i stručne saradnike osnovnih i srednjih škola u oblasti inkluzije i rada sa djecom sa posebnim potrebama u ustanovama za odgoj i obrazovanje u BPK Goražde.

U skladu sa planom realizacije ovog projekta,  u subotu 15.12. 2012.godine i u ponedjeljak 17.12.2012. godine  održani  su  seminari  za nastavnike razredne nastave i menadžment timove u obrazovanju.

Na seminaru za nastavnike razredne nastave predavači su bili Nijaz Zorlak i Lejla Tihić, a teme obuhvaćene ovim seminarom odnosile su se na direktan rad sa učenicima s poteškoćama u razvoju i identifikaciju i opservaciju tih učenika.

Seminar za menadžment timove u obrazovanju obuhvatio je oblasti rada sa darovitim učenicima i rukovođenja odgojno-obrazovnim ustanovama. Predavači su  bili Alija Lapo, Elvira Paldum i Alema Bajrović.

Posebno značajno predavanje sa konkretnim radionicama održao je Alija Lapo, direktor SOS dječijeg vrtića Goražde, kojim je ukazano na značaj kvalitetnog vođenja intervjua za prijem uposlenika u radni odnos. Pošto se u januaru mjesecu u većini odgojno-obrazovnih ustanova vrši prijem uposlenika na upražnjena radna mjesta, direktorima i pedagozima su date preporuke kako kvalitetno voditi intervju, kako prepoznati najkvalitetnijeg kandidata te kako na osnovu prvog kontakta sa kandidatom uočiti njegove karakterne osobine bitne za posao za koji aplicira.

– O značaju ovih edukacija govori činjenica da je odziv sudionika odgojno-obrazovnog procesa izuzetno dobar, a evaluacije dosadašnjih seminara koje je organizirao Pedagoški zavod su ukazale na to da su ovi seminari ocijenjeni visokim ocjenama od strane učesnika- riječi su direktorice Pedagoškog zavoda BPK Goražde Dike Makote.