Nakon četverodnevne edukacije predsjednika školskih odbora i sekretara osnovnih i srednjih škola na prostoru Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, polaznicima edukacije danas su dodijeljeni certifikati, čime je i zvanično završena obuka nastala kao rezultat saradnje između kantonalnog Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport i Misije OSCE-a u BiH u okviru projekta unaprjeđenja upravljanja u školama.
Certifikate polaznicima dodijelili su resorni ministar Dževad Adžem i saradnica za obrazovanje pri OSCE-u Suvada Osmanspahić.
Kao rezultat ove saradnje nastao je i Priručnik, kojeg je uradila grupa eksperata u čijem sastavu su bili predstavnici Ministarstva te predstavnici roditelja, lokalne zajednice i nastavnika.
– Želim naglasiti da je Ministarstvo zadovoljno urađenim Priručnikom i što je edukacija organizovana na ovako dobar način, jer su na jednom mjestu i zajedničkim radom, kroz praktične primjere i vježbe, predsjednici školskih odbora i sekretari škola zajedno prošli ovu edukaciju. Posebno bih istakla ulogu sekretara u školi, jer to je lice koje je zaista neophodno i koje treba biti edukovano i stručno, jer direktori se mijenjaju, kao i nastavnici i školski odbori, a sekretar je stub škole – kazala je ovom prilikom Amira Borovac stručna saradnica za predškolsko i osnovno obrazovanje u Ministarstvu za obrazovanje.
Ovom prilikom ministar Adžem još jednom je istakao značaj edukacija i usvajanja novih znanja te opredjeljenje Ministarstva da se i u narednom periodu još značajnije posveti unaprjeđenju obrazovanja.
Članovi školskih odbora obuku su ocijenili veoma korisnom, a ona je obuhvatila tri ključna segmenta u upravljanju školama – zakonodavstvo, finansije i međusobnu komunikaciju.