Nakon edukativnih seminara u prošloj godini, Privredna komora Bosansko-podrinjskog kantona Goražde nastavila je sa svojim aktivnostima, te u ponedeljak 24.03.2014 godine u sali Ministarstva za privredu ponovo organizovala edukativni seminar o temi“ Marketing menadžement.“ Seminar je organizovan u saradnji i pod pokroviteljstvom Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta Mostar.
Svrha Seminara je upoznavanje polaznika sa važnošću i ulogom marketinga u savremenim organizacijama, teprocesom razvoja i implementacije uspješnih marketing programa.
Marketing je poslovna filozofija koja u fokusu ima razumijevanje i zadovoljavanje potreba kupaca kroz ostvarenje profita u dugom roku.. Seminar je namijenjen top menadžerima, menadžerima, izvršnim direktorima, članovima uprava privrednih društava, rukovodiocima i uposlenicima u službi marketinga , prodaje i nabavke roba.
“Mi nastavljamo naše aktivnosti na organizaciji seminara čiji je cilj podsticanje mladih ljudi za bavljenje biznisom. Obzirom da je marketing jedan od vrlo značajnih segmenata uspješnosti, koji bitno utiče na prodaju proizvoda i usluga, opredijelili smo se da današnja tema bude “ Marketing menadžment”. Predavač je profesor sa Ekonomskog fakulteta u Sarajevu dr.sc. Almir Peštek. Nadam se da su predstavnici privrednih društava koji su prisustvovali današnjoj edukaciji proširili postojeća i stekli nova znanja te da će ona biti od koristi u nastavku,poseban akcenat stavljam na mlade nezaposlene osobe koje trebaju biti svjesne važnosti cjeloživotnog učenja, te da će nova znanja i vještine znati primjeniti na pravi način”- kazao je predsjednik Privredne komore Dževad Terović.
Za učešće na ovom seminaru prijavilo se oko 25 kandidata, od kojih je, pored učesnika koji su dolazili direktno iz privrednog sekora, jedan dio njih dolazio ispred Ekonomskog i Pravnog fakulteta Sarajevo, dislocirana nastava Goražde.
Prema riječima profesora Pešteka, svrha današnjeg seminara je primjena marketing menadžemta u savremenom poslovanju, te upoznavanje sa ključnim principima marketinga i stvaranje potrebnih uslova da bi marketing filozofija bila implementirana u kompaniji, i na taj način osigurala dugoročni profit.
Privredna komora BPK-a Goražde u nastavku planira organizaciju još jednog besplatnog dvodnevnog seminara o osnovnim pravima iz radnogodnosa, na temu koju smatraju značajnom i aktuelnom te koja bi trebala koristiti svim poslodavcima, ne samo privrednim subjektima već i javnom sektoru.