U Domu mladih sarajevskog Centra Skenderija, u petak, 9. decembra 2016. godine, održana je ceremonija dodjele nagrada za najinovativnije nastavnike i nastavnice u BiH u 2016. godini, na kojoj su nagrađene i usposlenice OŠ „Husein ef. Đozo“ i STŠ „Hasib Hadžović“ Goražde.
IN nagrade za najinovativnije odgajatelje/ice, učitelje/ice, nastavnike/ice, te stručne saradnike/ice dodijeljene su nakon provedene konkursne procedure Centra za obrazovne inicijative „Step by Step“ u kojoj je sa svojim idejama učestvovalo oko 270 odgajatelja, učitelja, predmetnih nastavnika i stručnih saradnika osnovnih i srednjih škola s područja BiH.
Tim povodom, u prostorijama Ministarstva za obrazovanje, mlade, nauku, kulturu i sport danas je održan prijem za profesoricu biologije Sejdefu Kajević iz STŠ „Hasib Hadžović“ i Sabinu Džebo, pedagogicu OŠ „Husein ef. Đozo“ koje su se svojim inovativnim rješenjima i pristupima rada u obrazovanju istaknule među brojnim kandidatima koji su učestvovali u ovom konkursu.
Uz čestitke na postignutom uspjehu i želje za uspješan rad u budućnosti, resorni ministar Damir Žuga iskazao je posebno zadovoljstvo zbog činjenice da su u velikoj konkurenciji ponuđenih inovativnih rješenja za rad u obrazovanju nagrađene i predstavnice s prostora BPK-a Goražde.
Na prijemu je istaknuto da ova priznanja, ali i uspjesi ovdašnjih učenika i nastavnika na ranijim natjecanjima, govore o stručnosti odgojno-obrazovnih radnika i kvalitetu obrazovnog procesa u BPK Goražde.
Čestitke su ovim povodom uputile i stručna savjetnica za srednje i visoko obrazovanje u resornom ministarstvu Emira Drakovac i direktorica OŠ „Husein ef. Đozo“ Halida Kurtović.
IN godišnja nagrada dodjeljuje se za doprinos unaprjeđenju odgoja i obrazovanja, s posebnim fokusom na inovativnu praksu i pristupe u inovativnoj primjeni postojećih ili razvoju novih metoda i strategija učenja, kreativnoj integraciji sadržaja i predmeta, kreiranju novih materijala i resursa za poučavanje, stvaranju inovativnog i kreativnog okruženja za učenje, te inovativnom pristupu za praćenje rada učenika i procjenu njihovog napredovanja.