U sklopu realizacije Projekta privlačenja investicija i poboljšanja poslovnog okruženja na lokalnom nivou (LIFE) koji se realizuje u saradnji s Međunarodnom finasijskom korporacijom (IFC), članicom Gurpacije Svjetske banke, danas je održan sastanak Kantonalnog koordinacionog tijela za praćenje ovog projekta.
Na sastanku je analizirano ono što je dosad urađeno na ovom projektu usmjerenom na pojednostavljivanje i unaprjeđenje administrativnih procedura u nadležnosti Bosansko-podrinjskog kantona Goražde s ciljem poboljšanja postojećeg poslovnog okruženja i privlačenja novih investicija.
Istaknuto je da je u ovoj fazi projekta započeo popis svih administrativnih postupaka, kako bi se stvorili uslovi za naredni korak koji podrazumijeva ekonomsku analizu prikupljenih podataka.
Ovom prilikom ukazano je na važnost usklađivanja svih aktivnosti u ovom procesu s utvrđenim dinamičkim planom, kako bi se rad na ovom projektu učinio što efikasnijim, a planirane aktivnosti završile na vrijeme.
Uz pojednostavljenje administrativnih procedura, ovaj projekat ima za cilj i izradu E-registra koji će sadržavati podatke o svima administrativnim postupcima koji se vode kod kantonalnih organa uprave, dokumentaciji te troškovima i rokovima za njihovo rješavanje, a bit će omogućeno i preuzimanje online obrazaca i zahtjeva.
Također, jedan od ciljeva projekta je detaljna analiza poslovnog okruženja i privrednih potencijala Bosansko-podrinjskog kantona Goražde kako bi se potencijalnim investitorima omogućile sveobuhvatne informacije o mogućnostima za novo investiranje.